Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích – Laura Bottková
Laura Bottková
Bachelor's thesis
Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích
Visual Identity of the Born to Trick Challenge 2016 Event and Its Application in Digital Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vizuálním stylem sportovní akce Born to Trick Challenge 2016. Teoretická část v krátkosti popisuje termín vizuální styl a představuje jednotlivé sportovní disciplíny, které jsou hlavní myšlenkou akce. Také analyzuje přístupy k vizuální prezentaci různorodých sportovních akcí. Praktická část bakalářské práce představuje nové řešení vizuálního stylu akce Born to Trick …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the visual style of the Born to trick Challenge 2016 sport event. The theoretical part briefly describes terminology of visual style and introduces the various sports disciplines, which are the main idea of the event. It also analyses the ap-proaches to the visual presentation of diverse sporting events. The practical part presents a new solution for the visual identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Accessible from:: 13. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOTTKOVÁ, Laura. \textit{Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/r6onra/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bottková, Laura. Vizuální styl akce Born to Trick Challenge 2016 a jeho aplikace v digitálních médiích. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Organizace turnaje ve street hokeji
Jakub Dušek -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková