Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu – Anastasia COROLI
Anastasia COROLI
Bachelor's thesis
Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu
Region Lipensko - working with specific target groups in tourism
Abstract:
Bakalářská práce "Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu" se zabývá analýzou a vývojem strategií pro práci s cílovými skupinami v turistické oblasti Lipensko. Cílem práce je provést analýzu poptávky vybraných specifických skupin zákazníků v cestovním ruchu a na základě této analýzy navrhnout vhodné aktivity a produkty pro tyto skupiny či formy turistického zážitku. Práce …moreAbstract:
The bachelor thesis "Lipensko - working with specific target groups in tourism" focuses on the analysis and development of strategies for working with target groups in the tourist area of Lipensko. The aim of the thesis is to conduct an analysis of the demand from selected specific customer groups in tourism and based on this analysis, propose suitable activities and products for these groups or forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Renata Klufová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
COROLI, Anastasia. \textit{Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r6vpob/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
COROLI, Anastasia. Lipensko - práce s konkrétními cílovými skupinami v cestovním ruchu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Tourism / Tourism
Theses on a related topic
-
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Žaneta Stránská -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Jitka Smolíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights