Vzdělávací cíle v gymnaziálním geografickém vzdělávání (GGV) – Bc. Štěpán Groll
Bc. Štěpán Groll
Master's thesis
Vzdělávací cíle v gymnaziálním geografickém vzdělávání (GGV)
Educational objectives in secondary geographical education
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávacích cílů v gymnaziálním geografickém vzdělávání. Práce je rozdělena na tři části. První část se věnuje teorii a taxonomii vzdělávání a zabývá se současnou podobou vzdělávacích dokumentů v ČR. Druhá část se věnuje popisu a analýze zahraničních vzdělávacích dokumentů na vybraných příkladech (USA, Německo, Slovensko). V poslední části je jejich porovnání …viacAbstract:
This diploma thesis deals with Educational objectives in secondary geographical education. The work is divided into three parts. The first part deals with theory and taxonomy of education and with the current form of education documents in the Czech Republic. The second part is devoted to description and analysis of foreign educational documents of the selected countries (USA, Germany, Slovakia). In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2diz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedúci: doc. RNDr. Alois Hynek, CSc.
- Oponent: RNDr. Vladimír Herber, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography and Cartography / Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography
Práce na příbuzné téma
-
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Jana FULGADO -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Vzdělávací program a jeho změna v učňovském vzdělávání
Veronika CHROMCOVÁ -
Vzdělávací program pro ochranu člověka za mimořádných událostí - návrh aktualizace se zaměřením na středoškolské vzdělávání
Hana Míková -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Kognitive Lernzieltaxonomie nach Bloom in drei Sprachen (Deutsch, Englisch, Tschechisch): Blattspiel im Klavierunterricht an der Grundschule für Kunst in Tischnowitz
Zdeněk Vašíček -
Parallax as Perspective: Stephen Dedalus and Leopold Bloom in James Joyce's Ulysses
Mohamed Hajjaj