Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007 – Bc. Markéta Porybná
Bc. Markéta Porybná
Bakalářská práce
Ke změnám v preferencích čtenářů českých deníků v letech 1990 - 2007
The Changes of Preferences of Readers of Czech Daily Newspapers in the Years 1990 - 2007
Anotace:
Vývoj čtenosti českých deníků zaznamenal mnoho změn především v první polovině devadesátých let. V posledních letech se čtenost zůstává stabilní, avšak s mírnou, leč trvalou tendencí k poklesu. Tištěné deníky čelí především rostoucí popularitě internetového zpravodajství. Na prvních třech pozicích celostátních placených deníků jsou deníky Blesk, Mladá fronta Dnes a deník Právo. Výzkumy čtenosti jsou …víceAbstract:
The development of Czech dailies has gone through a lot of changes especially in the first half of the nineties. However, in the last couple of years the readership has stabilized, howewer, with a slight, but permanent declining trend. The prints face the challenge of the growing popularity of internet news. The fist three positions in readership are held by dailies Blesk, Mladá fronta Dnes and Právo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xg47l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: Dr. Ján Mišovič, CSc.
- Oponent: Mgr. Matěj Hušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Andrea Masárová -
Ideální deník? Komparativní studie postojů cílových skupin studentů a seniorů k současné podobě českých tištěných deníků a faktory ovlivňující míru čtenosti u těchto skupin
Alžběta Pavlínová -
On-line sales v automotive
Dominik Švarc -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Prodej současného umění v České republice
Petr Vlček -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Impact of Social Media on B2B Sales
Marek Fischer -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov