Bc. Klára Hausdorfová

Bakalářská práce

Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C

Use of modern technologies in promotion B2C
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby využití moderních nástrojů marketingové komunikace a současných komunikačních kanálů, jež byly vytvořeny s rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace sítě kaváren CrossCafe.
Abstract:
This bachelor‘s thesis focuses on ways in which modern techniques and contemporary channels of marketing communication are used. The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of the café chain CrossCafe.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví