Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C – Bc. Klára Hausdorfová
Bc. Klára Hausdorfová
Bakalářská práce
Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C
Use of modern technologies in promotion B2C
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby využití moderních nástrojů marketingové komunikace a současných komunikačních kanálů, jež byly vytvořeny s rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace sítě kaváren CrossCafe.Abstract:
This bachelor‘s thesis focuses on ways in which modern techniques and contemporary channels of marketing communication are used. The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of the café chain CrossCafe.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13993/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAUSDORFOVÁ, Klára. \textit{Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/r78kcg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Facebook Marketing
Eliška Benešová