Bc. Klára Hausdorfová

Bachelor's thesis

Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C

Use of modern technologies in promotion B2C
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá způsoby využití moderních nástrojů marketingové komunikace a současných komunikačních kanálů, jež byly vytvořeny s rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace sítě kaváren CrossCafe.
Abstract:
This bachelor‘s thesis focuses on ways in which modern techniques and contemporary channels of marketing communication are used. The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of the café chain CrossCafe.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management