Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C – Bc. Klára Hausdorfová
Bc. Klára Hausdorfová
Bachelor's thesis
Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C
Use of modern technologies in promotion B2C
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá způsoby využití moderních nástrojů marketingové komunikace a současných komunikačních kanálů, jež byly vytvořeny s rozvojem informačních a komunikačních technologií. Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace sítě kaváren CrossCafe.Abstract:
This bachelor‘s thesis focuses on ways in which modern techniques and contemporary channels of marketing communication are used. The aim of this thesis is to evaluate marketing communication of the café chain CrossCafe.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13993/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Facebook Marketing
Eliška Benešová