Podpora dětí romského etnika při interakci s dětmi ve třídě mateřské školy – Kateřina HRABOVSKÁ
Kateřina HRABOVSKÁ
Bakalářská práce
Podpora dětí romského etnika při interakci s dětmi ve třídě mateřské školy
Support for Roma children in interaction with other children in the kindergarten
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem podpory dětí romského etnika při interakci s dětmi ve třídě mateřské školy. Teoretická část obsahuje 5 kapitol, které vymezují pojem romské etnikum, více popisují specifika romských dětí jako je rodinné zázemí nebo jejich vzdělávací předpoklady. Dále se soustředí na romské dítě v preprimárním vzdělávání a vymezují pojmy komunikace a interakce. V poslední kapitole …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the topic of support for Roma children in interaction with other children in the kindergarten. The theoretical part consists of 5 chapters that define the concept of Roma ethnicity and further describe the specifics of Roma children, such as their family backround and educational prerequisites. It also focuses on Roma children in pre-primary education and defines the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABOVSKÁ, Kateřina. Podpora dětí romského etnika při interakci s dětmi ve třídě mateřské školy. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v artikulaci u dětí předškolního oddělení běžné a logopedické třídy mateřské školy a po jejich zaškolení do elementární třídy základní školy
Ivana Lena KALINOVÁ -
Důvody osvojitelů pro odmítnutí dítěte romské národnosti
Dana Vostřelová -
Komunikace dítěte s autismem a jeho interakce s rodiči
Martina Medková -
Rodina seniora jako sekundární klient pobytové sociální služby a komunikace s ní
Tereza Hlaváčová -
Deregulace mezibuněčné komunikace prostřednictvím interakcí mezi organickými polutanty a fyziologickými regulátory signální dráhy Hippo
Petr Rogowski -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková -
Prečo deti jedia to, čo jedia?
Zuzana Gáliková -
Prínos aplikácie Book Creator pre non-verbálne deti s viacnásobným postihnutím
Emilia Lazová