Bc. Lenka Kubelíková
Master's thesis
Marketingový mix vybraného města
Marketing mix of selected town
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix města Vysokého Mýta. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci marketingového mixu města Vysokého Mýta prostřednictvím analýzy jeho jednotlivých prvků. Diplomová práce se v úvodní části věnuje z obecného hlediska pojmu obec ve veřejné správě, jeho charakteristice a orgánům obce. Dále je popsán marketing měst a obcí, klasické pojetí marketingového mixu …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing mix of the city of Vysoké Mýto. The aim of the work is to evaluate the current situation of the marketing mix of the city of Vysoké Mýto through the analysis of its individual elements. In the introductory part, the diploma thesis deals with the concept of the municipality in public administration, its characteristics and the bodies of the municipality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 3. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/xdaak/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA
- Reader: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Theses on a related topic
-
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Specifika marketingového mixu plastické chirurgie
Michaela Dudoňová -
Specifika komunikačního mixu podniku Veolia Voda
Anatol Pšenička -
Specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B
Iva BLECHOVÁ -
Návrh komunikačního mixu strojírenského podniku
Katarína Žumárová -
Specifika marketingového mixu bankovních služeb
Veronika Číhalová -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni
Matej Královič -
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Janka Gombarčeková