Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku – Bc. Zuzana Šmeralová-Minxová
Bc. Zuzana Šmeralová-Minxová
Diplomová práce
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Strategic business policy of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku“ je zaměřena na analýzu podnikatelského záměru z hlediska obchodní koncepce – obchodní strategie konkrétního podniku vyrábějícího otopná tělesa. V teoretické části je moje pozornost zaměřena na strategické řízení podniků jako moderní metody řízení podniku. Dále jsou popsány kroky k vytvoření obchodní strategie …víceAbstract:
This thesis entitled "Strategic business policy of selected company“ is focused on analyzing the business plan in terms of business concept - commercial strategy of a particular company producing radiators. In the theoretical part is my attention focused on strategic management as modern methods of management. The following part describes the steps to create a business strategy using analysis of internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g9xhw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analýza konkurečního prostředí podniku v České republice a na Slovensku
Kamil Štěpánek -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková