Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku – Bc. Zuzana Šmeralová-Minxová
Bc. Zuzana Šmeralová-Minxová
Master's thesis
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Strategic business policy of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem „Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku“ je zaměřena na analýzu podnikatelského záměru z hlediska obchodní koncepce – obchodní strategie konkrétního podniku vyrábějícího otopná tělesa. V teoretické části je moje pozornost zaměřena na strategické řízení podniků jako moderní metody řízení podniku. Dále jsou popsány kroky k vytvoření obchodní strategie …moreAbstract:
This thesis entitled "Strategic business policy of selected company“ is focused on analyzing the business plan in terms of business concept - commercial strategy of a particular company producing radiators. In the theoretical part is my attention focused on strategic management as modern methods of management. The following part describes the steps to create a business strategy using analysis of internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g9xhw/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMERALOVÁ-MINXOVÁ, Zuzana. \textit{Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/r7rdk7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Analýza konkurečního prostředí podniku v České republice a na Slovensku
Kamil Štěpánek -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková