Tereza Zmeškalová

Bakalářská práce

Fashion značky influencerů

Influencers' Fashion Brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencery, jejich fashion značkami a vnímáním těchto fashion značek cílovou skupinou. Teoretická část této bakalářské práce objasňuje pojmy jako online marketing a jeho druhy a nástroje, a fashion marketing a jeho specifické nástroje. Práce také dále pojednává o influencer marketingu a také objasňuje pojem značka a budování značky.
Abstract:
This bachelor thesis deals with influencers, their fashion brands and the perception of these fashion brands by target audience. The theoretical part of the bachelor thesis introduces terms such as online marketing and its types and tools and fashion marketing and its specific tools. This thesis also further defines influencer marketing and clarifies terms brand and brandbuilding.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zmeškalová, Tereza. Fashion značky influencerů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe