Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu – Bc. Daniela Kubů
Bc. Daniela Kubů
Diplomová práce
Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu
Marketing strategy of the brand Crystal Valley for penetrating a new market segment.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření takové marketingové komunikační strategie, aby mohla být následně využita subjektem Křišťálové údolí, které se snaží proniknout na nový tržní segment a budovat v něm svou značku. Teoretická část práce je zaměřena na dvě hlavní témata, kterými jsou brand management a komunikační mix. Teoretické podklady obou témat jsou následně využity v praktické části práce …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to create a marketing communication strategy that can be subsequently used by the subject Crystal Valley, which is trying to penetrate a new market segment and build its brand there. The theoretical part of the thesis is focused on two main topics, which are brand management and communication mix. The theoretical background of both topics is then used in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubů, Daniela. Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Návrh využívání sociální sítě Instagram pro zvýšení zájmu o společnost Footshop
Matěj Pajma -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle
Zuzana Mynářová -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Heuristické strategie - speciálně strategie vložení pomocného prvku, strategie invariantu a strategie vypuštění podmínky
Lenka REHÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva