Předpoklady komercializace rekatolizace aktivitami cestovního ruchu – Bc. Lucie TROJANOVÁ
Bc. Lucie TROJANOVÁ
Bachelor's thesis
Předpoklady komercializace rekatolizace aktivitami cestovního ruchu
Preconditions of commercial use in tourism of re-catholicization
Anotácia:
BP se zabývá zjištěním postoje obyvatel ČR na aktivitách Dark Tourism, zkoumá motivy účasti na aktivitách Dark Tourism a návštěvnost aktivit Dark Tourism. Konkrétně se zaměřuje na aktivity rekatolizace a čarodějnických procesů.Abstract:
This bachelor work researchs Dark Tourism in the Czech republic and attitudes of inhabitans of the Czech Republic towards recatholicization and witch-hunt.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zverejniť od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
8799
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedúci: RNDr. Josef Navrátil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROJANOVÁ, Lucie. \textit{Předpoklady komercializace rekatolizace aktivitami cestovního ruchu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/r7yqrv/.
Jak správně citovat práci
TROJANOVÁ, Lucie. Předpoklady komercializace rekatolizace aktivitami cestovního ruchu. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir -
Niche tourism: teoretická východiska a implikace pro další rozvoj cestovního ruchu
Nikol Knosová -
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová
Názov
Vložil
Vložené
Práva