Klára KLIMŠOVÁ
Bachelor's thesis
Subkultura tekno v současném výtvarném umění
Tekno subculture in contemporary art
Abstract:
Tato bakalářská práce sleduje vliv tekno subkultury na vizuální kódy umělců, kteří jsou její součástí. První část práce se věnuje celkové historii subkultury a kulturním vlivům, které na tuto komunitu působí. Následuje analýza nejčastěji užívaných vizuálních symbolů. Další část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který byl prováděn ve formě rozhovorů s třinácti umělci, kteří jsou součástí této komunity …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the influence of the techno subculture on the visual codes of artists who are part of it. The first part of the thesis focuses on the overall history of the subculture and the cultural influences affecting this community. This is followed by an analysis of the most commonly used visual symbols. Another section of the thesis contains qualitative research conducted through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Čapandová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMŠOVÁ, Klára. Subkultura tekno v současném výtvarném umění. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Art Education for Upper Secondary Schools and Artistic Schools with Focus o / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Umělecké projevy v české "freetekno" komunitě - symbolická, funkční a rituální rovina "tekno plachet"
Marie Křelinová -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová