Vliv kreativity na úspěšnost reklamních kampaní – Bc. Kristýna Klimešová
Bc. Kristýna Klimešová
Diplomová práce
Vliv kreativity na úspěšnost reklamních kampaní
The Impact of Creativity on the Success of Advertising Campaigns
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat vliv kreativity na úspěch reklamních kampaní z hlediska vnímání spotřebitelů i z hlediska dopadů na zisk. Práce se snaží zodpovědět výzkumnou otázku, zda vyšší míra kreativity zvyšuje úspěšnost reklamních kampaní a zda mladší věková skupina reaguje pozitivněji na kreativní reklamy. V teoretické části diplomové práce byla provedena rešerše odborné literatury …víceAbstract:
The aim of this thesis is to investigate the impact of creativity on the success of advertising campaigns in terms of consumer perception and impact on profit. The thesis seeks to answer the research question of whether higher levels of creativity increase the success of advertising campaigns and whether younger age groups respond more positively to creative ads. In the theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
- Oponent: Ladislav Pátík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Anastasiya Beliakova -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Localization Strategies of Internet Advertising: A Case Study of China
Zongyuan Chi -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses r86vbu r86vbu/2
24. 6. 2024