Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod – Jiří Bayer
Jiří Bayer
Bachelor's thesis
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Advertisement and marketing on Internet: use-cases and solutions for e-shop
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti internetové reklamy a marketingu pro internetový obchod. Dále nalézt a vyzkoušet současné nástroje Search Engine Marketing (SEM) a od SEO optimalizace pro vyhledávače se postupně přesunout k možnostem a tvorbě reklam pro internetový obchod. Práce ukazuje jednotlivé možnosti a formy reklam na internetu, které jsou vhodné zejména pro internetové obchody …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to investigate the possibilities of online advertising and marketing for an online shop. Next, find and test the current Search Engine Marketing (SEM) tools, and from SEO search engine optimization to gradually move to the possibilities and creation of ads for the online store. The thesis shows the different possibilities and forms of advertisements on the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Roman Špánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAYER, Jiří. \textit{Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/r88uvn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bayer, Jiří. Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod . Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studiíVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Mechatronics, Informatics and Interdisciplinary StudiesBachelor programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Informatics and Logistics
Theses on a related topic
-
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
Reklama na internetu
Matěj Braborec -
Využití webové analytiky při SEO optimalizaci internetového obchodu
Markéta Kružliaková -
Vývoj webových stránek s implementací webové analytiky
Miroslav Kolařík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights