Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů – Bc. Pavla HOLOMKOVÁ
Bc. Pavla HOLOMKOVÁ
Master's thesis
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Content Analysis of Automobile Manufacturers' Advertising Strategies
Abstract:
Vztah mezi automobilovou kulturou a obsahem reklam je velmi složitý a nelze ho vyjádřit pouhým popsáním explicitně viděného. Cílem této diplomové práce bylo popsat obsah (latentní i manifestní), který výrobci automobilů vkládají do svých reklam propagující vozidla, rozšířit vhled do problematiky zobrazovaného potencionálně nebezpečného obsahu (jako je bezohledná jízda a riskování) a popsat, jaké riskantní …moreAbstract:
The relationship between car culture and commercial content is enormously complex and cannot be expressed solely by describing what is explicitly shown. The aim of this thesis/project was to describe contents (latent and manifest) that are being shown by the automobile manufacturers in their car commercials, broaden the insight into the issue of potentially dangerous content (like reckless driving …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLOMKOVÁ, Pavla. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením
Michaela Kusendová -
Hledání vlivu miskoncepcí v pohledu na psychoterapii: Rozhovory s osobami ve vynořující se dospělosti
Robin Lekič
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights