Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů – Bc. Pavla HOLOMKOVÁ
Bc. Pavla HOLOMKOVÁ
Master's thesis
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Content Analysis of Automobile Manufacturers' Advertising Strategies
Anotácia:
Vztah mezi automobilovou kulturou a obsahem reklam je velmi složitý a nelze ho vyjádřit pouhým popsáním explicitně viděného. Cílem této diplomové práce bylo popsat obsah (latentní i manifestní), který výrobci automobilů vkládají do svých reklam propagující vozidla, rozšířit vhled do problematiky zobrazovaného potencionálně nebezpečného obsahu (jako je bezohledná jízda a riskování) a popsat, jaké riskantní …viacAbstract:
The relationship between car culture and commercial content is enormously complex and cannot be expressed solely by describing what is explicitly shown. The aim of this thesis/project was to describe contents (latent and manifest) that are being shown by the automobile manufacturers in their car commercials, broaden the insight into the issue of potentially dangerous content (like reckless driving …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLOMKOVÁ, Pavla. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Jaroslava ŠOHAJOVÁ -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Hledání vlivu miskoncepcí v pohledu na psychoterapii: Rozhovory s osobami ve vynořující se dospělosti
Robin Lekič
Názov
Vložil
Vložené
Práva