Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků – Patrik GÁL
Patrik GÁL
Bachelor's thesis
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Career sites as an employee recruiment tool
Anotácia:
Tato bakalářská práce, s názvem "Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků" se zabývá testováním a hodnocením kariérních stránek vybraných společností, analyzují se jejich obsahové i technické parametry. Cílem této práce je otestovat a následně hodnotit kariérní stránky a následně navrhnout doporučení. Struktura práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a empirické. Teoretická …viacAbstract:
This bachelor thesis, entitled "Career websites as a tool for recruiting employees", deals with the testing and evaluation of career websites of selected companies, analyzing their content and technical parameters. The aim of this thesis is to test and to evaluate the career sites and then propose recommendations. The structure of the thesis is divided into two main parts, namely theoretical and empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁL, Patrik. Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Project Management / Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Získávání a kariérní růst zaměstnanců s důrazem na bankovní instituci
Nikola Soukupová -
Procesy získávání a adaptace zaměstnanců a jejich kariérního růstu
Kateřina Čubrová -
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Natálie LOUKOTKOVÁ -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir