Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků – Patrik GÁL
Patrik GÁL
Bachelor's thesis
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Career sites as an employee recruiment tool
Abstract:
Tato bakalářská práce, s názvem "Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků" se zabývá testováním a hodnocením kariérních stránek vybraných společností, analyzují se jejich obsahové i technické parametry. Cílem této práce je otestovat a následně hodnotit kariérní stránky a následně navrhnout doporučení. Struktura práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a empirické. Teoretická …moreAbstract:
This bachelor thesis, entitled "Career websites as a tool for recruiting employees", deals with the testing and evaluation of career websites of selected companies, analyzing their content and technical parameters. The aim of this thesis is to test and to evaluate the career sites and then propose recommendations. The structure of the thesis is divided into two main parts, namely theoretical and empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GÁL, Patrik. Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Project Management / Projektové řízení
Theses on a related topic
-
Získávání a kariérní růst zaměstnanců s důrazem na bankovní instituci
Nikola Soukupová -
Procesy získávání a adaptace zaměstnanců a jejich kariérního růstu
Kateřina Čubrová -
Kariérní stránky jako nástroj získávání pracovníků
Natálie LOUKOTKOVÁ -
Personální marketing v oblasti získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané sociální nestátní neziskové organizaci
Magdaléna Pišlová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir