Fenomén Czech Tourism. (Klady, zápory, využitelnost pro domácí CR.) – Zdenka Lazecká
Zdenka Lazecká
Bakalářská práce
Fenomén Czech Tourism. (Klady, zápory, využitelnost pro domácí CR.)
Anotace:
Tato práce popisuje činnost a produkty Agentury Czech Tourism, jejímž cílem je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí a v České republice. Příkladem jsou projekty KUDY Z NUDY a Czech Specials zaměřující se na podporu domácího cestovního ruchu. Nedílnou součástí systému řízení turismu jsou Turistická informační centra (TIC). TIC jsou zdrojem informací a stávají se důležitým …víceAbstract:
This document describes activities and products of the Czech Tourism Agency, which aims to promote the Czech Republic as a tourist destination domestically and internationally. Examples include projects as KUDY Z NUDY and Czech Specials focusing on promoting domestic tourism. An integral part of the management system of tourism are the Tourist Information Centres (TIC). TIC is a source of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r8p3ga/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Kvantitativní a kvalitativní prostorová distribuce lůžkových kapacit a doprovodných služeb ve vymezeném území Orlické přehrady a jejího zázemí
Barbora LIDOVÁ -
Způsob získávání informací pro elektronická média. Turistická informační centra jako možný zdroj informací.
Zdenka KROULÍKOVÁ -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Business plan for Travel Agency "HoneyGo"
Adelia Ikhsanova -
Analýza informačních center na Mladoboleslavsku
Monika Kourková -
Budoucnost turistických informačních center v turistické oblasti Budějovicka
Sujová Sujová -
Řízení a financování turistických informačních center v Moravskoslezském kraji
Tereza Malíková -
Hodnocení procesu certifikace turistických informačních center jako nástroje pro zkvalitnění jejich služeb a rozvoje cestovního ruchu: příklad turistické oblasti Český ráj
Dana Nastoupilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva