Politické kampaně a virální marketing – Radka Bělohradová
Radka Bělohradová
Bachelor's thesis
Politické kampaně a virální marketing
Political campaigns and viral marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá propojením dvou rozvíjejících se směrů marketingu, a to marketingu virálního a politického. Vymezuje marketingový mix pro trh politický se všemi jeho specifiky. V práci se věnuji také cílovým skupinám, které jsou definovány uživateli sociálních sítí, prostřednictvím nichž se nejčastěji šíří marketing virální. V praktické části se zabývám analýzou klipu režiséra Petra …viacAbstract:
This Bachelor' Thesis follows up the connection of two developing directions of marketing -- viral and political. It defines the marketing mix for political market with all its specifics. The Thesis focus also on target groups that are defined by users of social networks, through which the viral marketing is most often spread. The practical part deals with the analysis of the clip directed by Petr …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Milan Vinklárik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25784
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová