Radka Bělohradová

Bakalářská práce

Politické kampaně a virální marketing

Political campaigns and viral marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propojením dvou rozvíjejících se směrů marketingu, a to marketingu virálního a politického. Vymezuje marketingový mix pro trh politický se všemi jeho specifiky. V práci se věnuji také cílovým skupinám, které jsou definovány uživateli sociálních sítí, prostřednictvím nichž se nejčastěji šíří marketing virální. V praktické části se zabývám analýzou klipu režiséra Petra …více
Abstract:
This Bachelor' Thesis follows up the connection of two developing directions of marketing -- viral and political. It defines the marketing mix for political market with all its specifics. The Thesis focus also on target groups that are defined by users of social networks, through which the viral marketing is most often spread. The practical part deals with the analysis of the clip directed by Petr …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Milan Vinklárik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25784