Komunikace v konkrétním hotelu/hotelovém řetězci – Bc. Ivan Pestov
Bc. Ivan Pestov
Bakalářská práce
Komunikace v konkrétním hotelu/hotelovém řetězci
Communication in a specific hotel/hotel chain
Anotace:
Tématem bakalářské práce je komunikace v konkrétním hotelu. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda manažeři znají obecné zásady komunikace a jak je využívají při řízení konkrétního hotelu. Text práce je rozdělen na teoretickou, praktickou a návrhovou část. V teoretické časti jsou na základě studia literatury popsány obecné zásady komunikace a zásady komunikace manažera. V analitycké části bakalářské …víceAbstract:
Topic of this bachelor’s thesis is communication in the particular hotel. The aim of the dissertation is to verify if managers of the hotel know principles communication and if they use them in the right way while managing the hotel. This bachelor thesis consists of three parts: theoretical, analytical and proposal. The communication principles and managerial communication principles are defined in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/lfpjd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: PhDr. Romana Kratochvílová
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PESTOV, Ivan. \textit{Komunikace v konkrétním hotelu/hotelovém řetězci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/r8u6t5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Alokácia kapitálu do neobežného majetku a hodnotenie efektívnosti alokácie kapitálu
Martina Brodzianska -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Efektivní komunikace ve vztahu se zákazníky v hotelnictví
Irina Zolotareva -
Základní principy výukové komunikace v domácím vzdělávání
Sabina Čurdová -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Manažérska komunikácia v hoteloch
Gabriela Oravcová -
Manažerská komunikace v hotelech
Erika Velíšková