Bc. Lenka Procházková

Bakalářská práce

Ochrana osobnosti v reklamě

Protection of Personality in Advertising
Anotace:
Obsahem této bakalářská práce je přiblížení problematiky ochrany osobnosti v reklamě, resp. komerčního využití osobnostních atributů neoprávněným způsobem. Pozornost je věnována především těm jednotlivým osobnostním atributům, k jejichž zneužití dochází v rámci reklamních kampaní nejčastěji, tedy právu na jméno, podobu, slovní projevy osobnostní povahy a právu na čest a důstojnost. Práce se zabývá …více
Abstract:
The content of this bachelor's thesis is an approach to the issue of personality protection in advertising, or commercial use of personal attributes in an unauthorized manner. Attention is paid mainly to those individual personality attributes, the abuse of which occurs most often in advertising campaigns, i.e. the right to name, likeness, verbal expressions of a personal nature and the right to honor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia

Práce na příbuzné téma

Všechny práce