The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students – Viktor Ustyanovič
Viktor Ustyanovič
Bakalářská práce
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to exploring the role of trust in online shopping among university students in the Czech Republic. The primary goal of this work is to find out, whether students trust e-commerce subjects and to provide suggestions on how to improve perception of e-shop credibility among mentioned demographic group to business owners that are based on survey results. Theory part first …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá úlohou důvěry při nakupování na internetu v České republice mezi studenty univerzit. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mezi studenty univerzit panuje důvěra k internetovému obchodování či nikoliv, a díky konkrétním výsledkům poskytnout doporučení majitelům internetových obchodů, ke zvýšení důvěryhodnosti jejich podnikání. Teoretická část nejdříve zkoumá současné postavení …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zveřejnit od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
USTYANOVIČ, Viktor. \textit{The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/r98j7n/.
Jak správně citovat práci
Ustyanovič, Viktor. The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Strategie digitálního B2C marketingu podniku The LEGO Group pro region REEMEA
Tomáš Zelenka -
Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing
Lucie Ponížilová -
Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Václav Janík -
Hodnocení B2C marketingové komunikace obchodního centra
Adam Šafránek -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Tereza FORMÁNKOVÁ -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová