Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání – Tereza Lysáková
Tereza Lysáková
Bachelor's thesis
Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání
The experiences of young adults with physical disabilities with victimization during their education
Abstract:
Teoretická část se zaměřuje na oblast tělesného postižení, vlivu tělesného postižení na vývoj a vzdělávání jedince s tělesným postižením, včetně specifik ve vývoji a vzdělávání. V neposlední řadě se teoretická část zaměřuje také na legislativu v oblasti vzdělávání osob s tělesným postižením. V praktické části se zaměřujeme na zmapování zkušeností skupiny mladých dospělých s viktimizací v průběhu jejich …moreAbstract:
The theoretical part focuses on the field of physical disability, the impact of physical disability on the development and education of individuals with disabilities, including the specifics of development and education. Last but not least, the theoretical part also focuses on legislation in the field of education of people with disabilities. In the practical part we focus on mapping the experience …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LYSÁKOVÁ, Tereza. \textit{Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2020. Available from: https://theses.cz/id/r99kmp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lysáková, Tereza. Zkušenosti mladých dospělých s tělesným postižením s viktimizací v průběhu jejich vzdělávání. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ