Marketingová komunikace Red brick design shopu – Lucie Kubínová
Lucie Kubínová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Red brick design shopu
Marketing Communication of Red Brick Design Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with Marketing Communication analyzed at the Red brick design shop. The theoretical part is rooted in terms of Marketing Communication and also defines terms in the field of Fashion Marketing, historical development and the modern concept of Sustainability. The practical part is devoted to the analysis which examines the circumstances leading to repeated purchases in a multibrand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubínová, Lucie. Marketingová komunikace Red brick design shopu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Marketingová komunikace v oboru fashion
Petra Minaříková -
Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
Tereza Zmeškalová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová