Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her – Bc. Pavla Jurůtková
Bc. Pavla Jurůtková
Bachelor's thesis
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Facebook marketing on the example of the Coca-Cola company during olympics games
Abstract:
Teoretická část se zabývá digitálním marketingem a souvislostí s ním spojených. Praktická část je zaměřena na analýzu obsahu facebookové stránky firmy Coca-Cola během období zimních olympijských her v evropských zemích a Jižní Koreji.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10264
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURŮTKOVÁ, Pavla. \textit{Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/r9away/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Virální online marketing
Michaela Hlávková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights