Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her – Bc. Pavla Jurůtková
Bc. Pavla Jurůtková
Bakalářská práce
Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her
Facebook marketing on the example of the Coca-Cola company during olympics games
Anotace:
Teoretická část se zabývá digitálním marketingem a souvislostí s ním spojených. Praktická část je zaměřena na analýzu obsahu facebookové stránky firmy Coca-Cola během období zimních olympijských her v evropských zemích a Jižní Koreji.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURŮTKOVÁ, Pavla. \textit{Marketing na Facebooku na příkladu firmy Coca-Cola v období konání olympijských her}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9away/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Virální online marketing
Michaela Hlávková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Název
Vložil
Vloženo
Práva