Bc. Róbert Kubín
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Company strategic analysis
Abstract:
The subject of the diploma thesis is a strategic analysis of a chosen company with the primary focus on the cinema run by this company. Based on the defined subject, the main goal of the thesis is to perform a strategic analysis of the company in terms of its cinema and consequently formulate recommendations for its future growth. The theoretical part is dedicated to strategic management issues, tools …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je strategická analýza vybranej spoločnosti s primárnym zameraním sa na kino, ktoré táto spoločnosť prevádzkuje. S ohľadom na uvedený predmet práce je preto cieľom mojej práce uskutočniť strategickú analýzu spoločnosti v súvislosti s týmto kinom a následne navrhnúť odporúčania pre jeho budúci rozvoj. Teoretická časť je venovaná problematike strategického riadenia, nástrojom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dd7jc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok