Projekt redesignu etikety piva Zubr – Bc. Alena SEDLMAIEROVÁ
Bc. Alena SEDLMAIEROVÁ
Master's thesis
Projekt redesignu etikety piva Zubr
Project of Zubr Beer Label Redesign
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce "Projekt redesignu etikety piva Zubr" je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnictví, význam etiket ve vztahu k marketingu, marketingové analýzy a marketingový komunikační mix. Poskytuje základní teoretické poznatky, s nimiž je pracováno v dalších …viacAbstract:
This diploma thesis " Projekt of Zubr Beer Label Redesign" in terms of its content is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part presents basic knowledge concerning the brewing, reading labels in relation to marketing, marketing analysis and marketing communication mix. It provides basic theoretical knowledge with which it is working in other chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLMAIEROVÁ, Alena. Projekt redesignu etikety piva Zubr. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
Kateřina Fišerová -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Analýza chování spotřebitele v oblasti gastronomie v období koronaviru v Olomouci
Chelsea Mosslerová -
Analýza spotřebitele a jeho chování na trhu e-sportu
David Charvát -
Analýza chování spotřebitele na trhu nápojů Coca-Cola
Václav Milichovský -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza chování spotřebitele na trhu cestovního ruchu
Adéla Grochalová -
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
David Surovec