Veronika Konečná

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti

Marketing Communications Project for Improving Brand Awareness and Increasing Sales of a Start-up Company
Anotace:
Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence …více
Abstract:
The master thesis is focused on creating a project which is dealing with marketing commu- nication for a start-up company. The aim of the project is to propose activites which leads to increasing sales and improving brand awareness. To deal with this problem there were used analysis of online and offline marketing communication. PESTE analysis for describing a macro-environmental factors and Porters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konečná, Veronika. Projekt marketingové komunikace pro startupovou firmu za účelem posílení značky a zvýšení prodejnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe