Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala – Bc. Iveta Vičarová
Bc. Iveta Vičarová
Diplomová práce
Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala
Marketing support of selling of products for GALA company
Anotace:
Práce je tematicky rozdělena do dvou částí. V první části se autor zabývá teorií, druhá část je věnována praktickému zaměření a tvorbě marketingové podpory prodeje. Cílem je stanovit aplikovatelná východiska pro vypracování plánu na podporu prodeje.Abstract:
The work is thematically divided into two parts. In the first part the author deals with the theory, the second part is devoted to practical work and the focus of marketing support of selling. The aim is to establish the applicable basis for developing a plan to support sales.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rdaww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Ogoun
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Business úvěr v Unicredit bank ve srovnání s konkurencí
Jan Ulman -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tomáš Lán -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová