Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci – Richard Samohel
Richard Samohel
Bachelor's thesis
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
AI tools in marketing communication
Abstract:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat vliv nástrojů umělé inteligence (AI) na digitální marketingovou komunikaci. Teoretická část práce poskytuje přehled vývoje digitálního marketingu, analyzuje rozdíly mezi tradičním a digitálním marketingem, rozebírá komunikační a marketingový mix a zkoumá kanály digitální marketingové komunikace. Metodická část práce prezentuje proces tvorby marketingového obsahu …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore the impact of artificial intelligence (AI) tools on digital marketing communication. The theoretical part of the thesis provides an overview of the development of digital marketing, analyses the differences between traditional and digital marketing, analyses the communication and marketing mix and examines the channels of digital marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15039
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Martina Janečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMOHEL, Richard. \textit{Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/r9g9ft/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024