Ekonomické a sociokulturní dopady budování nákupních center v historických jádrech měst – Aliaksandra Maleikovich
Aliaksandra Maleikovich
Bakalářská práce
Ekonomické a sociokulturní dopady budování nákupních center v historických jádrech měst
Economic and socio-cultural implications of developing shopping centers in the historical centers
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza dopadů budování velkých nákupních center v historických jádrech měst Minsk a Praha s cílem nalézt existující problémy a navrhnout jejich řešení. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, kde za pomoci odborných zdrojů budou zpracované teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro zpracování části praktické. Druhá část je praktická, v ní jsou …víceAbstract:
The subject of this bachelor work is to analyze the impact of building large shopping centers in the historic core of the cities of Minsk and Prague, as well as to identify the existing problems and to design solutions. The work consists of two parts: the first part is a theoretical one, where theoretical knowledge, serving as a background for the practical part, will be processed with the help of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51641
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Milan Lindner
- Oponent: Vojtěch Kouba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51641
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Role obchodních center ve městě
Anna Kuryviálová -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Spádové oblasti velkých nákupních center
Martin Slezáček -
Analýza pozice nákupních center na českém trhu
Markéta Hrnčiarová -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Dopravní poloha a dostupnost nákupních center v českých městech
Marek Sedláček