Návrh marketingové kampaně pro výrobce kosmetiky – Šárka Kira Bilková
Šárka Kira Bilková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové kampaně pro výrobce kosmetiky
Marketing Campaign Design for Cosmetics Manufacturer
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové kampaně pro výrobce kosmetiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části jsou definována teoretická východiska marketingové komunikace a její jednotlivé nástroje. Následuje charakteristika společnosti Dermacol, popis její organizační struktury, strategických cílů a výrobků. Druhá část je zaměřena na metodiku shromažďování dat, definici …viacAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the design of a marketing campaign for cosmetics manufacturer. The work is divided into two main parts. In the first part, the theoretical starting points of marketing communication and its individual tools are defined. The following is a description of the Dermacol company, a description of its organizational structure, strategic goals and products. The second …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Tomáš Balcar
- Oponent: Josef Křivánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová -
Návrh marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa
Elena Mikulová -
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
Hanačíková Hanačíková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Predrag Miloševič -
Návrh marketingové kampaně na podnikatelský rozvoj pro Party mirror, s.r.o.
Ondřej Pabišta -
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Matej Becher -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler