Tereza Vildová

Bachelor's thesis

Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu

Digital marketing: a case study of the use of digital technology in marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá užitím digitálních technologií v marketingu. Cílem práce je popsat a zhodnotit nástroje, které využívala společnost Sephora během své vánoční kampaně pro rok 2016. V první části se práce věnuje marketingu 21. století se zaměře-ním na digitální marketing a jeho trendy, vlastnosti, cíle a nástroje. Dále práce vymezuje sociálně sítě, webové stránky a mobilní marketing. Charakterizuje …more
Abstract:
In this bachelor thesis I work with the use of digital technologies in marketing. The goal of the thesis is to describe and evaluate tools used in 2016 Christmas marketing campaign by the Sephora company. In the theoretic-methodical part I present 21st century marketing overview focused on digital marketing and its trends, attributes, goals and tools. Moreover, the thesis defines terms like social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69421