Michaela Matušková

Bakalářská práce

Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích

Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality zákazníků v gastronomických zařízeních. Cílem práce je na základě dotazníkového šetření zjistit míru spokojenosti s faktory kvality a jejich vlivu na loajalitu zákazníka. Dále jsou identifikovány problémové oblasti v poskytování služeb v gastronomii. K vyhodnocení dotazníkového šetření byla použita IPA analýza a statistická analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses. Based on the questionnaire survey, the aim of this thesis is to determine the level of customer satisfaction of quality factors and to evaluate their impact on customer loyalty. Subsequently the problem areas of providing services in gastronomy are defined. The questionnaire survey is evaluated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Finanční management podniku