Výuka hudební výchovy na malotřídních školách – Olga POTLUKOVÁ
Olga POTLUKOVÁ
Diplomová práce
Výuka hudební výchovy na malotřídních školách
Teaching music education in small-class schools
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o výuce hudební výchovy spojených ročníků na prvním stupni základních škol. Malotřídní školy mají na území současné České republiky dlouholetou tradici a výuka jednotlivých předmětů je na nich specifická. Výjimku netvoří ani předmět hudební výchova, ve kterém se musí pedagog, kromě rozdílného věku jednotlivých žáků, vypořádat ještě navíc s jejich různou hudební gramotností …víceAbstract:
The presented thesis discusses about teaching of the music education in combined grades at primary schools. Small schools have long-term tradition in the current Czech Republic and teaching of individual subjects is specific at them. The subject of music education in which the teacher must not only deal with different ages of individual students but also with various musical literacy, is no exception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POTLUKOVÁ, Olga. Výuka hudební výchovy na malotřídních školách. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výchova na malotřídní škole
Daniela BUBENÍČKOVÁ -
Hudební výchova v malotřídní škole - případová studie
Kristýna BURDOVÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni malotřídní školy v hodinách literární a hudební výchovy
Eliška CITOVÁ -
Specifika realizace hudebních činností v malotřídní mateřské škole - případová studie
Lucie GEMBČÍKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová