Šárka Samcová
Bachelor's thesis
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodou Mystery Shopping, pomocí níž hodnotí kvalitu poskytovaných služeb na šesti vybraných pobočkách České pošty, s. p. v Praze a Táboře. Práce se zaměřuje na hodnocení nabízených služeb, konkrétně Zákaznické karty, pracovníků jednotlivých poboček a jejich následného porovnání. Teoretická část zmiňuje oblast marketingového výzkumu, který je důležitý z hlediska pochopení …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with method called “Mystery Shopping“, which evaluates quality of provided services in 6 selected branches “Česká pošta, s. p.“ In Prague and Tabor. Thesis is focused on evaluation of offered services, specifically on customer card, employees of each branch and their subsequent comparison. The theoretical part mentions the area of marketing research, which is important to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/r9zfdh/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMCOVÁ, Šárka. \textit{Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/r9zfdh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery Schopping se zaměřením na restauraci a zaměstnaneckou jídelnu.
Daniela Dorocáková