Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let – Martina Bukovjanová
Martina Bukovjanová
Bachelor's thesis
Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let
The Influence of Appeals in Television Advertisement on the Young at the Age of 15-20
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let se zaměřením na segment nealkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá definováním a dělením reklamy, historií a současnými trendy v oblasti televizní reklamy v ČR, psychologií reklamy i apely, které jsou v reklamě používány. Pozornost je také dána kapitolám věnujícím se mládeži v etickém …moreAbstract:
The subject of this thesis is to investigate the influence of appeals in television advertisement on the young at the age of 15-20, focusing on the segment of non-alcoholic beverages. The theoretical part deals with the definition and division of advertisement, history and current trends in the field of television advertisement in Czech Republic. It also focuses on the psychology of advertising and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUKOVJANOVÁ, Martina. \textit{Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ra891s/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bukovjanová, Martina. Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka