Martina Bukovjanová

Bachelor's thesis

Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let

The Influence of Appeals in Television Advertisement on the Young at the Age of 15-20
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání vlivu apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let se zaměřením na segment nealkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá definováním a dělením reklamy, historií a současnými trendy v oblasti televizní reklamy v ČR, psychologií reklamy i apely, které jsou v reklamě používány. Pozornost je také dána kapitolám věnujícím se mládeži v etickém …viac
Abstract:
The subject of this thesis is to investigate the influence of appeals in television advertisement on the young at the age of 15-20, focusing on the segment of non-alcoholic beverages. The theoretical part deals with the definition and division of advertisement, history and current trends in the field of television advertisement in Czech Republic. It also focuses on the psychology of advertising and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zverejniť od: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bukovjanová, Martina. Vliv apelů v televizní reklamě na mládež ve věku 15-20 let. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications