Optimalizace brand experience skrze sociální sítě – Martina Adamíková
Martina Adamíková
Bakalářská práce
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
Optimization brand experience through social media
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje přístup k sociálním sítím v závislosti na koncového zákazníka a jeho brand experience ve vztahu s konkrétní značkou, a to Akademií Michael. Teoretická část se soustředí primárně na vysvětlení odborných pojmů a uvedení do problematiky sociálních sítí jako celku, popisu nástrojů, které se při optimalizaci používají a definice jednotlivých platforem. Praktická část se věnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis describes the approach to social networks depending on the end customer and his brand experience in relation to a specific brand, namely Michael Academy. The theoretical part focuses primarily on explaining technical terms and introducing the issue of social networks as a whole, a description of the tools used in optimization and the definition of individual platforms. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Kajfosz
- Oponent: Jiří Lelek, Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
On-line marketingová strategie značky NORON
Michaela Dudová -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 4. 2022