Optimalizace brand experience skrze sociální sítě – Martina Adamíková
Martina Adamíková
Bachelor's thesis
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
Optimization brand experience through social media
Abstract:
Tato bakalářská práce popisuje přístup k sociálním sítím v závislosti na koncového zákazníka a jeho brand experience ve vztahu s konkrétní značkou, a to Akademií Michael. Teoretická část se soustředí primárně na vysvětlení odborných pojmů a uvedení do problematiky sociálních sítí jako celku, popisu nástrojů, které se při optimalizaci používají a definice jednotlivých platforem. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
This bachelor thesis describes the approach to social networks depending on the end customer and his brand experience in relation to a specific brand, namely Michael Academy. The theoretical part focuses primarily on explaining technical terms and introducing the issue of social networks as a whole, a description of the tools used in optimization and the definition of individual platforms. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Kajfosz
- Reader: Jiří Lelek, Bc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMÍKOVÁ, Martina. \textit{Optimalizace brand experience skrze sociální sítě}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rabos1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / On-line Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný -
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
Vendula Hrabinová -
On-line marketingová strategie značky NORON
Michaela Dudová -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
23/4/2022