Analýza a optimalizace webových stránek firmy Precheza a.s. – Jana Hudečková
Jana Hudečková
Bakalářská práce
Analýza a optimalizace webových stránek firmy Precheza a.s.
The Analysis and Optimisation of the Precheza a.s. Company´s Webpages
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a optimalizace webových stránek společnosti Precheza a.s. Teoretická část práce, pojednává o správném obsahu, formátu a grafice webových stránek a jejich funkčnosti na různých operačních platformách. Seznamuje s analytickými online nástroji na českém i zahraničním trhu a také podrobněji představuje optimalizaci pro vyhledávače SEO. V praktické části je …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the analysis and optimization of web pages of a company called Precheza a.s. The theoretical part of this work deals with the right content, format and graphics of web pages. It also discusses its function in different operating platforms. The analytical online instruments in Czech and foreign market and also the optimization for search engine SEO are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Zveřejnit od: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hudečková, Jana. Analýza a optimalizace webových stránek firmy Precheza a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Vojtěch Havíř -
Způsoby optimalizace webových prezentací pro internetové vyhledavače
Martin Němec -
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače a user experience
Adam Bíl -
Optimalizace stránek pro internetové vyhledávače
Václav Málek -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Tomáš Cink