Lukáš Slavík
Bachelor's thesis
Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Is Slevomat.cz an effective marketing instrument?
Abstract:
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy …moreAbstract:
Some firms, specifically 19,42 %, are reaching a loss after the promotion on the group buying site Slevomat.cz. A possible explanation is unsuitability of Slevomat.cz as a marketing instrument for all types of traders. A crucial factor for business profit is, in many cases, another purchase made by customers for the undiscounted price. The results suggest that on the return of customers to another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39669
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2014
- Supervisor: Martin Hronza
- Reader: Klára Čermáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Servery hromadného nakupování
Michal Kopřiva -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko