František Schwan

Bakalářská práce

Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace

Sonic Branding: Phenomenon of current marketing communication
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fenomén sonic brandingu a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro jeho implementaci v praxi vybrané značky. Teoretická část se zabývá literární rešerší a stručně pojednává o marketingu, marketingové komunikaci, značce a brandingu. Dále je představena problematika sonic brandingu včetně jeho různých forem a jeho historie. Praktická část se věnuje dotazníkovému …více
Abstract:
The objective of this bachelor‘s thesis is to analyse the phenomenon of sonic branding and to propose recommendations for its practical implementation of a selected brand based on our research. The theoretical part of this thesis is dedicated to literature research and briefly describes the topics of marketing, marketing communication, brand and branding. Furthermore, the issue of sonic branding including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.