Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace – František Schwan
František Schwan
Bakalářská práce
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
Sonic Branding: Phenomenon of current marketing communication
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat fenomén sonic brandingu a na základě vlastního zkoumání navrhnout doporučení pro jeho implementaci v praxi vybrané značky. Teoretická část se zabývá literární rešerší a stručně pojednává o marketingu, marketingové komunikaci, značce a brandingu. Dále je představena problematika sonic brandingu včetně jeho různých forem a jeho historie. Praktická část se věnuje dotazníkovému …víceAbstract:
The objective of this bachelor‘s thesis is to analyse the phenomenon of sonic branding and to propose recommendations for its practical implementation of a selected brand based on our research. The theoretical part of this thesis is dedicated to literature research and briefly describes the topics of marketing, marketing communication, brand and branding. Furthermore, the issue of sonic branding including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gv0z5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
TVORBA STRATEGIE PRO BUDOVÁNÍ ZNAČKY HUDEBNÍCH REPRODUKTORŮ HARANGI SOUND
Klára Opatřilová -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Brand Identity in Design of Industrial Product
Martin Ondra