Interní komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Klára Nollová
Bc. Klára Nollová
Diplomová práce
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Internal communication in a selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav interní komunikace ve společnosti XYZ. Na základě analýzy navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů týkajících se marketingové a interní komunikace. Popisuje, co je to marketingová a interní komunikace, jaké jsou její funkce a formy. Definuje pojmy jako například komunikační mix, komunikační proces …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current state of internal communication in the company XYZ. Based on the analysis, propose measures to improve it. The theoretical part of the thesis deals with the definition of basic concepts related to marketing and internal communication. It describes what marketing and internal communication is, what its functions and forms are. It defines concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura
Název
Vložil
Vloženo
Práva