Bc. Klára Nollová
Master's thesis
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Internal communication in a selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav interní komunikace ve společnosti XYZ. Na základě analýzy navrhnout opatření k jejímu zlepšení. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů týkajících se marketingové a interní komunikace. Popisuje, co je to marketingová a interní komunikace, jaké jsou její funkce a formy. Definuje pojmy jako například komunikační mix, komunikační proces …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current state of internal communication in the company XYZ. Based on the analysis, propose measures to improve it. The theoretical part of the thesis deals with the definition of basic concepts related to marketing and internal communication. It describes what marketing and internal communication is, what its functions and forms are. It defines concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights